شرکت طراحی سایت و سازنده فروشگاه اینترنتی و شرکتی

طراحی سایت تهران با قیمت ارزان و بهینه سازی سایت و سئو سایت در تهران

شرکت طراحی سایت و سازنده فروشگاه اینترنتی و شرکتی

طراحی سایت تهران با قیمت ارزان و بهینه سازی سایت و سئو سایت در تهران

طراحی وب سایت در تهران با خدمات بازاریابی دیجیتال و تلیغات گوگل در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. تعرفه ارزان و شرکت های سازنده وب سایت در ایران همگی از سایت ساز های آماده برای ارزان بودن و حرفه ای بودن سایت استفاده می کنند. از کارخانه ها وشرکت های وارد کننده تا تولید کننده های تازه کار با اتصال به محیط وب سایت دینامیک از سایت های ریسپانسیو تهران استفاده می کنند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

Google AdWords چیست؟

 

Google AdWords یا Google AdSense سیستم تبلیغاتی Google است که در آن تبلیغ کنندگان تبلیغات خود را از طریق سایتها و ابزارهای مختلف Google تحویل می دهند. محبوب ترین شکل تبلیغات AdWords تبلیغات موتور جستجوی Google است. از این طریق ، تبلیغ کننده کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی مورد علاقه خود را در Google AdWords وارد می کند تا تبلیغات خود را به افرادی که در جستجوی آنهاست نشان دهد. تبلیغ کننده همچنین با کلیک بر روی هر کلیک ، برای جستجوی کلمه کلیدی ، Google را از پیشنهادات مختلف تبلیغ کننده ، بر اساس معیارهای خاص تبلیغات خاص ، انتخاب می کند و آنها را به کاربران نشان می دهد. ما این معیارها را در زیر مرور خواهیم کرد.

 

آیا Google Edge مؤثر است؟

 

برای بیشتر مشاغل ، اگر Google AdSense به درستی تنظیم ، مدیریت و مدیریت شود ، می تواند مفید باشد. انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، تعیین هزینه مناسب برای کلمات کلیدی ، تنظیمات مناسب برای هدف قرار دادن کاربران مناسب ، نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند ، انتقال صحیح کاربران به صفحات سایت و درنهایت سیاست هدفمند سایت مناسب برای جذب کاربران. آنها می توانند تأثیر مستقیمی در اثربخشی تبلیغات AdWords داشته باشند. متأسفانه ، برخی افراد به دلیل گمراه کردن اطلاعات از AdWords سوءاستفاده می کنند و نتیجه می گیرند که این تبلیغات سودآور نیستند. با استفاده از مشاوره مشاور تبلیغات AdWords می توانید نظر آنها را به کلی تغییر دهید.

 

هزینه تبلیغات Google چقدر است؟

 

ایجاد یک حساب Google AdWords رایگان است و هیچ هزینه ای برای نمایش تبلیغات در Google پرداخت نمی کنید و فقط هزینه کلیک روی تبلیغات را می پردازید. هزینه کلیک از طریق هر کلمه کلیدی (CPC) در مشاغل متفاوت است. در واقع ، این پیشنهادات رقبا شماست که هزینه کلیک بر روی یک کلمه کلیدی را تعیین می کند. هرچه میزان بازپرداخت کاربرانی که آن کلمه را جستجو کرده اند بالاتر باشد ، رقیب شما بیشتر پیشنهاد خواهد کرد و شما مجبور به پیشنهاد بالاتر از رقیب خود خواهید شد.

چگونه در گوگل AdWords تبلیغ کنیم؟

 

برای تبلیغ در Google AdWords ابتدا باید نحوه کار با سیستم Google AdWords را بیاموزید. آموزش Google Adwords

بعد از یادگیری AdWords می توانید یک حساب AdWords راه اندازی  کنید  و سپس  با استفاده از دانش خود و همچنین خدمات AdWords Jay Ed Charge تبلیغ  کنید   . همچنین ، اگر نمی خواهید Google AdWords را یاد بگیرید یا وقت کافی برای مدیریت تبلیغات AdWords ندارید ، می توانید  با سفارش یک  حساب Google برون سپاری مدیریت Google Ad خود را انجام داده   و فقط عملکرد آگهی خود را بطور مستقیم کنترل کنید.

 

Max CPC چیست و چگونه تعیین می شود؟

 

حداکثر CPC یا حداکثر هزینه برای هر کلیک ، حداکثر مبلغی است که یک تبلیغ کننده مایل به پرداخت هر کلیک روی تبلیغات با کلمات کلیدی مشخص است. حداکثر CPC را می توان برای هر کلمه کلیدی یا کلمه کلیدی یا گروه برای هر Adgroup مشخص کرد.

حداکثر CPC هر کلمه کلیدی با تعیین میزان کلمه کلیدی رقابتی و پیشنهادات رقبا تعیین می شود.

 

متوسط ​​هزینه در هر کلیک (میانگین CPC) چیست؟

 

حتی اگر پیشنهاد شما برای همه کلیکها یکسان باشد (به عنوان مثال 60 سنت) ، هزینه کلیک روی تبلیغات شما هر بار متفاوت خواهد بود (و برابر یا کمتر از پیشنهاد شما) بسته به صفحه نمایش و قیمت پیشنهادی رقیب شما. . متوسط ​​هزینه برای هر کلیک که به عنوان CPC Avg در حساب AdWords نمایش داده می شود یکی از معیارهای اصلی حساب Google AdWords است.

 

چگونه در مناقصه های Google شرکت کنیم؟

 

هنگامی که تبلیغات و کلمات کلیدی مرتبط را در حساب Google AdWords خود دارید ، واجد شرایط شرکت در پیشنهادات Google خواهید بود. حداکثر هزینه برای هر کلیک که تبلیغ کنندگان پیشنهاد می دهند و نمره کیفیت تبلیغات آنها نقش مهمی در نتیجه حراج دارند.

 

حراج های گوگل چند بار است؟

 

وقتی شخصی در گوگل جستجو می کند ، موتور جستجوی گوگل این درخواست را پردازش می کند و حراج می کند تا موقعیت تبلیغ کننده و میزان تبلیغ هر مبلغی را تعیین کند.

با توجه به بسیاری از جستجوهای Google ، می توان گفت که ماهانه میلیاردها پیشنهاد وجود دارد. در نتیجه این مزایده ها ، کاربران می توانند تبلیغات مربوطه مورد نظر خود را پیدا کنند و تبلیغ کنندگان با کمترین هزینه قادر به دستیابی به مشتریان احتمالی هستند و گوگل می تواند در آنجا پول قابل توجهی کسب کند.

 

 

حراج های Google چگونه کار می کنند؟

 

اینکه تبلیغ شما نمایش داده شود یا خیر ، و همچنین موقعیت تبلیغ آن بستگی به رتبه تبلیغ شما دارد. هرچه تبلیغات شما دارای رتبه تبلیغ بیشتری باشد ، احتمال بیشتری دارید که در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. Ad Rank یا Ad Rank یک ضریب پیشنهاد برای هر کلیک و رتبه ای است که گوگل برای کیفیت تبلیغات شما در نظر گرفته است.

پس از تعیین رتبه و موقعیت تبلیغ شما ، هزینه واقعی پرداخت شده برای هر کلیک (CPC) با هزینه پیشنهادی تبلیغی که بعد از تبلیغ شما ایجاد می شود ، تعیین می شود. (یعنی کلیک بر روی مناقصه برای ارتقاء رتبه بعدی به علاوه یک سنت) فقط یک پیشنهاد استثنا وجود دارد که شما فقط پیشنهاد دهید یا کمترین پیشنهاد را بدهید. در این حالت شما باید حداکثر پیشنهاد دهید. همانطور که برای هر کلیک تعیین کرده اید پرداخت کنید.

نمرات کیفیت  در حراج های Google AdWords بسیار مهم هستند و تبلیغات با رتبه های پایین تر کیفیت ، کمتر به احتمال زیاد پیشنهادات بالاتری را نشان می دهند. افراد دارای امتیاز با کیفیت بالا می توانند رتبه های بالاتری را با هزینه کمتر برای هر کلیک دریافت کنند.

 

امتیاز کیفیت در Google AdWords چیست؟

 

Score Quality معیاری است که توسط گوگل برای تعیین ارتباط و سودمندی تبلیغات برای کاربر استفاده می شود. نمرات کیفی تأثیرگذاری شامل: کلیک بر روی نرخ یا CTR ، کلمات کلیدی مرتبط با آگهی و تجربه کاربر از صفحه فرود است. نمره کیفیت عددی بین 1 تا 10 است و هرچه نمره کیفیت شما بالاتر باشد ، بهتر می شود موقعیت تبلیغ شما و هزینه های پایین تر بهبود یابد.

 

Google Ad Position چیست؟

 

Google Ad Rank به موقعیت تبلیغ در صفحه نتایج Google اشاره دارد. این رتبه بر اساس حداکثر پیشنهاد برای هر کلیک و نمره کیفیت است. میانگین رتبه تبلیغ شما در Google Adwords نشان داده شده است به عنوان موقعیت موقعیت متوسط.

 

رابطه بین نمره کیفیت و CPC:

 

امتیاز کیفیت و CPC بسیار مهم هستند زیرا این دو معیار در کنار یکدیگر موقعیت تبلیغ را در نتایج جستجوی گوگل تعیین می کنند.

 

Google Display Network یا Google Display Network چیست؟

 

Google Display Network یا به طور خلاصه GDN ، شبکه ای بسیار گسترده از سایت ها است که به Google امکان می دهد تبلیغات را روی افراد قرار دهد. شبکه نمایش به شما کمک می کند تا به بیش از 90٪ از کل کاربران اینترنت برسید. هزینه هر کلیک در شبکه نمایشگر معمولاً ارزانتر از شبکه جستجو است و معمولاً میزان کلیک کمتر است.

 

AdGroup چیست؟

 

برای طبقه بندی کلمات کلیدی ، تبلیغات و صفحات فرود می توانید آنها را در کمپین ها و گروه های مختلف قرار دهید. اگر کمپین های Google Adwords خود را با ساختار قوی بسازید ، کلمات کلیدی شما احتمالاً نمره کلمات کلیدی شما را افزایش می دهند. به یاد داشته باشید که شما نباید تمام کلمات کلیدی خود را در یک گروه تبلیغاتی قرار دهید. بسته به نوع کلمات کلیدی ، دسته بندی محصولات یا خدمات و اهداف تبلیغاتی آنها را در گروههای مختلف سازماندهی کنید.

 

CPM و CPA چیست و تفاوت آن با CPC چیست؟

 

روش های جایگزین دیگری برای پیشنهاد CPC در Google AdSense وجود دارد ، از جمله CPM (هزینه هر هزار بازدید) و CPA یا هزینه برای هر اقدام (به عنوان مثال برای هر خرید). مناقصه CPM هزینه ای است که با توجه به تعداد برداشت ها تعیین می شود. CPA ها همچنین بر اساس اقدامات ارزشمندی تعریف شده برای کاربر در صفحه فرود یا سایر صفحات سایت شارژ می شوند.

 

نقش کلمات کلیدی در AdWords چیست؟

 

کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی که تبلیغ کننده روی آن سرمایه گذاری می کند و امیدوار است که تبلیغ آنها بر اساس این کلمات در نتایج موتور جستجو ظاهر شود. به عنوان مثال ، اگر شما یک فروشنده آنلاین کفش هستید ، ممکن است بخواهید به  عباراتی مانند  کفش نایک   یا  کفش ورزشی مردانه سرمایه گذاری کنید   . تحقیقات کلمات کلیدی  به فرایند استفاده از ابزارها و داده ها برای تعیین بهترین کلمات کلیدی مرتبط مربوط می شود.

 

منظور از اتصال به Google AdWords چیست؟

 

ارتباط ، معیار سنجش ارتباط کلمات کلیدی با تبلیغات است. همچنین بستگی به ارتباط کلمات کلیدی و صفحات فرود آگهی شما دارد. هرچه پیوند کلمه کلیدی و تبلیغات بیشتر باشد ، نرخ کلیک و نمره کیفیت بهبود می یابد.

 

چگونه نرخ تبدیل را بهبود بخشیم؟

 

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) فرایند بهینه سازی تبلیغات ، صفحات فرود و طراحی سایت برای افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری است.  برای اطلاعات بیشتر  راهنمای بهینه سازی نرخ تبدیل را بخوانید  .

 

من در گوگل تبلیغ می کنم. چگونه می توان عملکرد آگهی را اندازه گرفت؟

 

بهترین و سریعترین راه برای سنجش عملکرد PPC Google ، مقایسه عملکرد کمپین شما با تبلیغ کنندگان مشابه در صنعت شما است. ما انواع اطلاعات در مورد نحوه بهبود عملکرد کمپین های خود را در منتشر کرده ام به  سایت تهران وبلاگ،  را ببینید  وبلاگ سایت تهران  برای اطلاعات بیشتر  .

  • ۹۸/۱۰/۱۱
  • طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی